• EA Games
  • Kolektyw gram.pl
  • Serwis jest częścią kolektywu Gram.pl

Spolszczenie - pobierz!

Podcasty

Przystań Patronuje

Spolszczenie - pobierz!

FAQ

Seria pytań i odpowiedzi

Bohater Gracza, Informacje Techniczne, NPC, Postacie , Towarzysze, Fabuła,Środowisko,Podstawy,Rozgrywka,Walka

FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

 

Bohater Gracza

W jakim stopniu mogę dostosować mojego bohatera?


Gracze mogą dostosować wygląd postaci za pomocą zaawansowanego narzędzia do zmiany wyglądu, które umożliwia zmianę większej liczby szczegółów niż jakiekolwiek inne narzędzie stworzone do tej pory przez BioWare. Gracze również będą mogli wybrać rasę, płeć i klasę bohatera. Można także wybrać miejsce pochodzenia i historię postaci. Gdy postać będzie zdobywała poziomy, otworzą się nowe możliwości.

 

Jakie klasy mogę wybrać?


Istnieją trzy klasy: wojownika, maga i łotrzyka. Wraz ze wzrostem poziomu będzie można wybrać specjalizację.

 

Czym są dostępne specjalizacje?


Specjalizacje są to zestawy cech, których można użyć do definiowania i dostosowania bohatera. Gracze będą musieli zdobyć te specjalizacje w trakcie gry.

 

Czy w grze jest dostępny system rzemiosła?


Tak. Gracz mogą stworzyć pułapki i trucizny.

 

W jaki sposób można używać pułapek i trucizn?

Mikstury i zestawy lecznicze podajesz swemu bohaterowi. Możesz ich użyć z ekranu ekwipunku postaci lub umieścić je na pasku skrótów, by móc je szybko zażyć. Pułapki można aktywować w ten sam sposób i umieścić je na ziemi wzdłuż drogi, na którą zamierzacie zwabić nieprzyjaciół.

 

Z ilu rożnych historii początkowych będziemy mogli wybierać?

Przygotowano 6 unikalnych historii początkowych do wyboru.

 

Czy istnieją premie i zdolności specyficzne dla poszczególnych ras?

Tak, są. Na przykład jedną z takich zdolności jest wspomniana już wcześniej naturalna odporność krasnoludów na magię.

 

Czy będziemy mogli stworzyć swojego własnego bohatera wybierając rasę i klasę czy będziemy zmuszeni wybrać z pewnej grupy przygotowanych przez twórców gry postaci?

Zaczynając nową grę Dragon Age: Początek wybieracie swoją historię początkową. Różne historie są dostępne dla różnych ras i klas. Zatem tak. Będziecie mogli wybrać płeć, rasę i klasę bohatera. Co więcej, będziecie mogli nawet dobrać mu fryzurę, kolor oczu i rysy twarzy.

 

Jak wielu zdolności możemy nauczyć wojownika/łotrzyka?


To będzie zależało od tego jak wiele poziomów zdobędzie w czasie gry. Im więcej eksplorujesz, zadań wykonujesz, historii przeżywasz, wrogów pokonujesz, tym więcej punktów doświadczenia zdobywasz. Zatem całkowita liczba zdolności, których będziesz mógł nauczyć swojego bohatera zależy od tego w jaki sposób przejdziesz grę.


Czy można grać łotrzykiem, jeśli z pochodzenia jest się ludzkim szlachcicem?


Oczywiście, że jest to możliwe. Pamiętaj, to, że jesteś szlachetnie urodzonym, nie oznacza wcale, że w głębi serca nie możesz czuć się łotrzykiem.

Informacje techniczne

 

Na jakim silniku działa gra?


Dragon Age: Początek wykorzystuje silnik Eclipse.


Na jakich zasadach działa gra?


Grupa pracująca nad grą stworzyła nowe zasady RPG specjalnie dla Dragon Age.


Występuje tu oś Z (oś trzeciego wymiaru)?


Dragon Age: Początek jest grą 3D, więc posiada oś Z. W grze można zauważyć ogromne wieże strażnicze lub majestatyczne łuki.


Czy Dragon Age jest grą multiplayer?


Nie, Dragon Age: Początek dostarcza wielu wrażeń jednemu graczowi. Jako że jest to pierwsza gra umiejscowiona w świecie Dragon Age, grupa tworząca chciała skoncentrować się na jednym graczu, co pozwoliłoby poznać mu niewiarygodną historię, społeczeństwo i prawa gry.

NPC

Jak wielu NPC będziemy mogli spotkać? Wiadomo już o posługującej się magią Morrigan oraz uzdrowicielce Wynne. Co z resztą?


W zależności od składu drużyny, ilość będzie się charakteryzowała pewną dynamiką, która nie musi odpowiadać wszystkim istotom napotkanym po drodze. Ujawniliśmy już część potencjalnych członków drużyny, takich jak Alistair, w dziale postaci na stronie poświęconej światu gry.


Co z Shale?


Nie zobaczycie Shale w pierwszym wydaniu Dragon Age: Początek, ale bądźcie dobrej myśli. Więcej informacji na temat Shale będzie ujawnione w przyszłości.


Czy będzie możliwe utrzymanie przy życiu Królika (imię psa). Czy będzie on pełnoprawnym NPC, którego można dołączyć do drużyny?


Będzie można posiadać psa (możesz nawet wybrać dla niego imię) w drużynie. Jeśli go dołączysz zajmie on miejsce tak samo jak, każdy inny NPC. Pamiętaj o tym, że nie każdy napotkany bohater niezależny będzie miał ochotę do ciebie dołączyć. Jako gracz masz prawo wyboru, z kim chcesz podróżować.

 

Postacie

 

Jak bardzo gracze mogą wpłynąć na wygląd bohatera?


Gracze mogą wybrać wygląd postaci dzięki narzędziu BioWare do szczegółowego tworzenia twarzy. Możliwe jest również ustalenie rasy, płci oraz klasy bohatera. Istnieje również opcja wyboru przeszłości danej postaci. Inne decyzje podejmować będziemy podczas zyskiwania kolejnych poziomów doświadczenia.


Jakie klasy mamy do wyboru?


Istnieją trzy klasy do wyboru: wojownik, mag oraz łotrzyk. Wraz z zyskiwaniem kolejnych poziomów doświadczenia, udostępniane będą specjalizacje.


Jak używa się pułapek i trucizn?


Mikstury i balsamy lecznicze są używane przez twoją postać. Możesz z nich skorzystać w oknie ekwipunku lub umieścić w oknie szybkiego wybierania. Pułapki uruchamiane są w ten sam sposób. Są umieszczane na ziemi, a ty masz za zadanie zwabić przeciwnika w to miejsce.


Czy wszystkie specjalizacje będą dostępne dla towarzyszy?


Istnieje mnóstwo rożnych drzewek specjalizacji dostępnych dla członków drużyny, w zależności od ich klasy postaci.


Czy są jakieś premie i zdolności rasowe?


Tak, sa. Na przykład, już wspominaliśmy, że krasnoludy są w naturalny sposób odporne na magię.


Jak dużo umiejętności mogą nauczyć się wojownik/łotrzyk?


To zależy jak wiele poziomów zdobędziecie. Im więcej odkryjecie, tym więcej rozpoczniecie wątków i zadań, zabijecie potworów i zyskacie doświadczenia. Całkowita liczba zdolności możliwych do zdobycia będzie zależna od sposobu przejścia gry.


Czy wszystkie dialogi w grze posiadają lektora?


Każdy NPC jest udźwiękowiony. Dialogi gracza nie, ale istnieje 6 różnych odgłosów dostępnych w zależności od rasy i klasy. Wprowadzanie lektora do dialogów gracza ograniczyłoby możliwości mixowania różnych opcji klas i ras.


Czy jest możliwość wybrania klasy łotrzyka, jeżeli naszą historią jest człowiek szlachcic?


Tak, jest możliwe by być szlachetnie urodzonym i mieć serce łotra.

 

Towarzysze

 

Ilu towarzyszy można mieć w drużynie?


Gracz może mieć jednocześnie czterech członków drużyny, wliczając w to główną postać. Liczba potencjalnych towarzyszy zależy od wyborów dokonanych przez gracza podczas gry.

 

Jak się ich kontroluje?


Każdy członek drużyny posiada klasę oraz umiejętności im przydzielone w momencie dołączenia do bohatera. Gracz może przejąć kontrolę nad awansowaniem, wybieraniem umiejętności oraz innymi funkcjami lub pozwolić, by wyręczył go program.


Jak można ich kształcić?


Każdy członek drużyny posiada klasę oraz umiejętności im przydzielone w momencie dołączenia do bohatera. Gracz może przejąć kontrolę nad awansowaniem, wybieraniem umiejętności oraz innymi funkcjami lub pozwolić, by wyręczył go program.


Czy można pozbyć się jednego z towarzyszy?


Tak. Nie możemy podać jeszcze wielu detali, ale możemy powiedzieć, że nasi towarzysze broni nie zawsze będą zgadzali się z postępowaniem głównego bohatera.


Czy można przejść grę w pojedynkę, bez członków drużyny?


Oczywiście, że można, jednak w takim wypadku szybka śmierć jest stuprocentowa.


Czy towarzysz może ponieść śmierć?


Członkowie drużyny nie mogą zginąć podczas walki. Jeżeli życie towarzysza spadnie do zera, to jest on niezdolny do walki i nie może cię wspomóc. Gdy walka zakończy się, powróci z małą ilością życia, wytrzymałości lub many, dopóki nie zostanie uleczony lub nie odpocznie. Kilku towarzyszy może umrzeć, co związane jest ze specyficznymi splotami wydarzeń oraz wyborami podczas gry.


Czy w grze występują opcje romansowania?


Tak. Jednymi z podstawowych cech gry są romanse, które nie są jednak obowiązkowe. Można znaleźć potencjalnych kochanków, z którymi możesz spróbować stworzyć związek.

 

Fabuła

 

Gdzie rozgrywa się akcja gry?

 

Historia Dragon Age: Początek rozgrywa się w królestwie Ferelden. Położone jest ono w południowo-wschodniej części kontynentu, zwanego Thedas.

 

Jak bardzo liniowa jest gra?

 

Przez większą część gry gracze mogą wybrać kierunek podróży i kolejność, w jakiej będą kończyć wątki. Istnieje wiele zadań pobocznych, które tylko urozmaicają rozgrywkę.


Czy istnieje mnoga ilość zakończeń?


Owszem, w zależności od wybranej postaci oraz decyzji podjętych podczas rozgrywki.


Nazwa gry to Dragon Age: Początek ? jakie są smoki?


"Dragon Age" jest nazwą nadaną przedziałowi czasowemu, w którym ma miejsce gra. Jest to związane z faktem, iż na początku epoki smoki znów się pojawiły, po tym jak uznano je za wymarłe. Gra nie traktuje wyłącznie o tych gadach, chociaż odgrywają one dużą rolę w fabule gry. Smoki to rzadkie i niebezpieczne istoty, a ich fantastyczna natura odzwierciedla to, o czym jest nasza gra ? stąd takowy tytuł.



Czy istnieje możliwość stania się moralnie poprawną postacią, bez zostawania na końcu męczennikiem narodów?


Możecie grac w DA jak chcecie. Możecie być sprawiedliwi i poprawni politycznie lub propagować moralne zgnicie, albo szukać zrównoważenia.



Jak traktowane są krasnoludy w grze?


Krasnoludy to starożytna i dumna rasa w DA, jednakże polityczne problemy w królestwie krasnoludów spowodowały zamieszanie na świecie.



Jak bardzo liniowa jest gra? Czy zawiera wątek główny, zadania poboczne i różnorakie sposoby na rozwiązanie problemu?


DA zawiera mnóstwo historii, od twojej własnej poprzez związane z fabułą gry. Podczas rozgrywki będziesz mógł rozpocząć wiele zadań pobocznych, które dadzą ci różne możliwości dla ciebie i twojej drużyny.



Czy wybory podejmowane w grze będą raczej pomiędzy dobrymi (świętoszki, którzy nie skrzywdziliby nawet muchy) a złymi (tymi, którzy pożerają biedne szczeniaczki, tylko z tego powodu, że są?


DA to gra, w której twoje moralne posunięcia mają wpływ na to, jak odbiera cię otoczenie. Działania, które podejmiesz, nie zawsze będą miały oczywisty wynik, czasem odpowiedź nie jest łatwa.



Czy można zabić każdego, kto nie jest ważny dla fabuły, jak to miało miejsce we Wrotach Baldura?
Nie będziesz mógł zabić każdego osobnika, jakiego spotkasz w DA, gdyż nie ma to najmniejszego sensu. Możesz być pewien, że napotkasz wystarczająco dużo przeciwników i ich ofiar. To, jak załatwisz sprawy, zależy od ciebie.



Czy księgi o Zakonie są dostępne zwykłym obywatelom? Jestem ciekaw czy w historii Ferelden były Mroczne Wieki, w których tylko kler potrafił pisać i czytać. W ten sposób mógł kontrolować?


Gracz będzie miał możliwość dowiedzieć się więcej o Zakonie podczas gry. Czasem będzie to człowiek, który opowie ci o nim, a czasem natkniesz się na różne pisma. Nie każdy ma taką samą opinię o Zakonie, więc nie wszystkie informacje pochodzą z tego samego źródła.



Czy sami rozdajemy umiejętności i pozostają one niezmienione aż do końca gry (jak w AD&D), czy może jak w 3.5 D&D, gdzie trzeba zwiększać statystyki co poziom?


Możecie zwiększać statystyki podczas zdobywania kolejnego poziomu.



Czy można spotkac spotkać podejrzanych typów? Jak wyglądają? Czy są przyjaźnie nastawieni?


Jeżeli dobrze się przyjrzysz, przemierzając podziemne lokacje, napotkasz ich.

 

Czy widać aktualnie noszony sprzęt, jak miecz lub kusza na plecach?

Bronie, tarcze i zbroje będą widoczne na tobie i twoich towarzyszach.

 

Środowisko

 

Czy w DA są jakieś piękne obszary (wioski, lasy, wodospady itp.)?


Oczywiście. Ekipa, zajmująca się lokacjami w DA, stworzyła różnorodne środowiska do odkrycia. Niektóre są mroczne i złowieszcze, inne pełne życia i radości.


A co z dzikim życiem, czy istnieją neutralne zwierzęta, jak wiewiórki, niedźwiedzie, krowy itp.?


Królestwo Ferelden jest ?prawdziwym? światem ze standardowymi zwierzętami, które napotkasz w mieście i poza nim. Możesz napotkać zwyczajne istoty lub te bardziej fantastyczne, które można podziwiać w dziale potworów.


Czy jest możliwe zniszczenie drzwi dzięki ognistej kuli?


W grze występują epizody, w których będziesz miał możliwość wyważenia drzwi i jest to spektakularne wydarzenie. Niektóre drzwi wymagać będą klucza lub hasła. Ważne byś w swej drużynie uwzględnił postać ze zdolnościami otwierania zamków, jeżeli chcesz przejść grę w 100%.


Istnieje ?szybka podróż? z jednego miasta do drugiego (jak w Oblivionie), czy będziemy zmuszeni wszystko przemierzać pieszo? Czy można wynająć/kupić konia, by przyspieszyć podróżowanie?


Kiedy już odkryjesz daną lokację na mapie świata, będziesz mógł szybko podróżować pomiędzy danymi obszarami. Jednakże takie przemieszczanie może zostać przerwane przez różne wypadki losowe.

 

Podstawy

 

Czym jest w ogóle Dragon Age: Początek?


Dragon Age: Początek to mroczny, heroiczny świat fantasy, umiejscowiony w unikalnym świecie. Jako duchowy następca popularnej serii Wrota Baldura wykorzystuje system z trybem pauzy. Istnieje tryb kamery zza ramienia bohatera oraz tryb swobodny. Dragon Age: Początek zawiera ogromną ilość filmów z dialogami. Gracze będą mogli zwerbować wyjątkowych członków drużyny, którzy będą mieli swoje własne powody do podróży z naszym bohaterem.


Dlaczego właśnie tak nazywa się gra?


Gra oferuje całkiem nową cechę zwaną Historiami Początku, które kształtują wygląd świata i sposób jego postrzegania. Każdy początek ustala motywacje gracza, kształtuje jego doświadczenie życiowe, tworzy jedyny w swoim rodzaju prolog, ścieżkę życia i epilog gry. Nazwa ?Początek? również odnosi się do powrotu BioWare do korzeni.


Ile godzin zajmie nam ukończenie Dragon Age: Początek?


Jak w poprzednich grach BioWare, wszystko będzie zależało od tego jak sumiennie zabierzemy się do rozgrywki oraz ile zadań pobocznych postanowimy ukończyć. Uważamy, że fani będą całkiem usatysfakcjonowani długością głównego wątku.


Czy w grze występują sojusze?


Dragon Age: Początek daje graczom możliwość komunikacji z członkami drużyny i nadzorowania ich rozwoju. Podczas rozgrywki gracz będzie podejmować decyzje. W zależności od charakteru towarzyszy, mogą one wpłynąć na wasze stosunki pozytywnie bądź negatywnie. Więc zamiast uproszczonego systemu dobry/zły, gra umożliwia oddziaływanie na charakter towarzyszy podczas przygód. Odpowiednie dowodzenie prowadzi do zyskania lojalności, potężnych sprzymierzeńców, a nawet możliwości romansowania.


Ile godzin zajmie ukończenie Dragon Age: Początek?


Podobnie jak w przypadku poprzednich gier BioWare, to będzie zależało od tego jak dokładnie gracz będzie grał, ile czasu poświęci na eksplorację świata i ile zadań zechce wykonać.


Kto jest wydawcą Dragon Age: Początek?


Electronic Arts.

 

Rozgrywka

 

Czy istnieją ograniczenia poziomu? Jaki jest poziom maksymalny?


Dragon Age: Początek posiada najbogatszą historię od czasów Wrót Baldura 2. Jak w większości produktów BioWare, poziom końcowy bohatera jest związany ze stopniem poznania fabuły. Jeżeli zajmiesz się tylko głównym wątkiem, będziesz słabszy od postaci, która zajęła się również zadaniami pobocznymi. Przewidujemy, że większość postaci zakończy grę pomiędzy 15 a 20 poziomem.


Jak gra definiuje rażenie towarzyszy? Czy czary obszarowe ranią również naszych przyjaciół lub gdy stoją na linii strzału?


Każdy mag powinien pamiętać o polu rażenia. Wiele czarów rani NPC, towarzyszy oraz sprzymierzeńców (zarówno w czarach obszarowych, jak i na linii strzału błyskawicy).


Czy istnieją poziomy trudności? Jak działają?


W DA występują trzy poziomy trudności. Im wyżej, tym AI będzie ?mądrzejsze?, przeciwnicy i rażenie towarzyszy będzie zadawało więcej obrażeń.


Można ukryć się za kolumnami, drzewami i innymi przedmiotami, by uniknąć ataku?


Gra uwzględnia zasłony. Na przykład drzwi zatrzymują strzały. Będziecie musieli stać na wprost przeciwnika, by go trafić, jednakże kilka czarów, jak ognista kula, nie potrzebują czystej linii strzału.


Czy jest możliwe stworzenie ?zręcznego wojownika??


Jest możliwe, by stać się wojownikiem skupionym głównie na zręczności niż na brutalnej sile. Na przykład wtedy, gdy chcesz stworzyć postać posługującą się dwiema broniami lub łucznika.


Czy są jakieś ograniczenia klasowe, co do używanej broni?

Postacie mogą używać większości broni, lecz istnieją pewne restrykcje. Tylko magowie mogą używać lasek i większość broni wymaga jakiegoś poziomu zręczności lub siły. Sposób, w jaki stworzysz postać, generuje rodzaj broni, jaką będziesz mógł używać. Pamiętajcie, że istnieje różnica pomiędzy posługiwaniem się bronią, a posługiwaniem się nią umiejętnie. Niektóre klasy mogą poddać się treningowi, by używać niektórych broni lepiej niż osoby niewytrenowane.

 

Czy poziom towarzyszy, którzy właśnie się do ciebie przyłączą, będzie taki sam jak głównej postaci? Jeżeli tak, to czy gdy wzrośnie im poziom, będziemy mogli ingerować w dodawanie statystyk?


Twoi druhowie zdobywają tyle samo doświadczenia, co główna postać, niezależnie czy są w obozie, czy razem z tobą. Oczywiście ilość ich doświadczenia nie jest taka sama i mogą trochę wcześniej awansować. Gdy osiągną wyższy poziom, możecie wybrać umiejętności i polepszyć statystyki lub przydzielić je automatycznie. Postacie w DA posiadają odmienne historie i osobowości, dlatego też mają specyficzne talenty, specjalizacje i statystyki. Gdy już się do ciebie przyłączą, możesz ingerować w ich awansowanie.

 

Czy jest nadal w grze grywalny epilog, który wyjaśnia chociaż odrobinę?


Tak, nadal jest.

 

Ponieważ mamy wiele szans na różnorakie posunięcia, czy istnieje rodzaj reputacji?


Nie ma takowego systemu w DA, jednakże postacie będą reagowały na postępowanie głównego bohatera.

 

Co z systemem zbierania przedmiotów?


Pokonani wojownicy mogą posiadać różnorodne przedmioty, wliczając w to pieniądze, bronie lub zbroje. Kiedy wróg zostanie powalony, każdy przedmiot noszony przez postać zostanie wyrzucony jako skarb.

 

Jak działa system walutowy?


W grze występują trzy rodzaje monet: złote, srebrne i miedziane, które zależne są od siebie w pewnym stopniu. Nie trzeba więc nosić dużo monet, by zakupić przedmiot.

 

Czy istnieją jakieś ograniczenia związane z klasami?

Każda klasa występuje w formie żeńskiej i męskiej. Jeżeli zapragniecie zostać krasnoludem, nie będziecie mogli zostać magami, gdyż ta rasa jest odporna na magię i nie potrafi jej używać.

 

Czy można chodzić w ?nieformalnym? stroju, na przykład bez zbroi w królewskim obozie?


Istnieje dużo różnych rodzajów szat do noszenia. Wybór uzbrojenia zależy od ciebie, jednakże z wszędobylskimi wrogami, lepiej nie rozstawać się z ekwipunkiem.

 

Jakie rodzaje uzbrojenia i broni występują w DA?


Istnieje wiele rodzajów uzbrojenia i oręża. Od szat magów po zbroje pełno płytowe. Są również tarcze, hełmy i inne okrycia głowy, rękawice oraz buty. Bronie, jak sztylety, maczugi, miecze, miecze dwuręczne, topory, laski wzmacniające maga, łuki, kusze i różne rodzaje amunicji.

 

Walka

 

Czy walka jest oparta na systemie turowym?

Walka w Dragon Age: Początek nie jest turowa, jednakże występuje opcja pauzy gry dla lepszego zastosowania taktyki.

 

Czy występuje oburęczność w dzierżeniu oręża?


Oburęczność jest jedną z licznych opcji, które mogą wybrać gracze podczas tworzenia postaci lub jej awansu na kolejny poziom. Każdy może trzymać dwie bronie na raz, lecz bez oburęczności nie będą biegli w tego rodzaju walce.

 

Czym jest ?combo czarów??


Dragon Age: Początek wprowadza pomysł na ?combo czarów?. Polega to na tym, że można połączyć ze sobą kilka czarów, by uzyskać unikalny efekt. Na przykład, rzucając czar spowalniający wraz z typową kulą ognia, możemy jednocześnie obniżyć sprawność przeciwnika, jak i zadać mu obrażenia.

 

Jak działa system magii?


Magia w grze opiera się na zasobach many. Każde użycie czaru spowoduje zużycie części many czarownika. W dodatku niektóre czary będą pobierać ją podczas swego trwania. Mana regeneruje się powoli, a jej maksymalny poziom rośnie wraz z rozwojem postaci. Magowie mają szansę wyboru kolejnych zaklęć podczas awansowania. Istnieje szeroka gama zaklęć, uroków i czarów, pozwalająca na wyspecjalizowanie swego czarownika.

 

Cytat: ?Magowie mają szansę wyboru kolejnych zaklęć podczas awansowania. Istnieje szeroka gama zaklęć, uroków i czarów, pozwalająca na wyspecjalizowanie swego czarownika.? Czy możecie opisać to dokładniej?


Magowie zaczynają z dużym wachlarzem czarów, lecz by używać bardziej zaawansowanych, bohater musi zgłębić daną szkołę poprzez rozwijanie drzewka umiejętności. Od ciebie zależeć będzie, czy mag będzie specjalizował się w różnorodnych czarach, czy skupi się na jednej dziedzinie.

 

Czy możemy zostać porażeni przez piorun?

W grze występują czary oparte na elektryczności, więc tak, możecie.

 

Czy odpoczynek jest możliwy wyłącznie w obozach i tawernach, czy też można spać pod gołym niebem? Czy wtedy będziemy mogli zostać zaatakowani przez wroga?


W Dragon Age: Początek nie istnieje odpoczynek w tym sensie. Mana i życie regenerują się, a czary nie wymagają odnowy. Istnieje obóz, w którym nasi bohaterowie będą mogli wyleczyć poważne rany. Czy będziecie tam bezpieczni?

Nie zawsze...

 

Czy w grze istnieje się coś w rodzaju dziennika walki z Wrót Baldura?


W Dragon Age: Początek każdy napotkany przez ciebie stwór zostanie opisany w twoim dzienniku. Pojawią się tam historyczne fakty oraz niektóre z jego zachowań. Statystyki, jak na przykład twój ulubiony czar, także znajdą swoje miejsce w dzienniku.

niedziela, 23 styczeń 2011 13:46 Napisał