• EA Games
  • Kolektyw gram.pl
  • Serwis jest częścią kolektywu Gram.pl

Spolszczenie - pobierz!

Podcasty

Przystań Patronuje

Spolszczenie - pobierz!

DLC

Dodatki, które zostały stworzone do Początku i Przebudzenia

Zbroja Smoczej Krwi

Stworzone na zlecenie cieszących się złą sławą łowców smoków z Nevarry, zbroje te zostały wykute w czasach, kiedy te potężne bestie były niemal wymarłe. Dzięki zawartej w nich krwi smoków, noszącego tę zbroję łatwiej byłoby pokonać człowiekowi, niż skrzydlatym, ognistym potworom.

Kup nowy egzemplarz gry Dragon Age: Początek (w wersji zwykłej, bądź Kolekcjonerskiej) i zdobądź kod umożliwiający pobranie Zbroi Smoczej Krwi, pełnego zestawu uzbrojenia zwiększającego Twoją odporność podczas walki.

Aktywuj kod odblokowujący Zbroję Smoczej Krwi i wykorzystaj ją również w nadchodzącym przeboju BioWare, grze science fiction Mass Effect 2!

* Zdobądź nowy, cztero-częściowy zestaw opancerzenia do gry Dragon Age: Początek.

* Swoją Zbroję Smoczej Krwi będziesz mógł wykorzystać również w grze Mass Effect 2!

 

Kamienny Więzień

Opanowana przez Mroczny Pomiot wioska Honnleath skrywa sekret - zapomniana kamienna figura umieszczona w samym jego centrum w rzeczywistości jest zaklętym golemem. Przyłącz tą potężną postać do swojej drużyny, uwolnij jej moc oraz odkryj tajemniczą przeszłość. Przedstawiamy nową członkinię drużyny, golemicę Shale, która - dzięki swym niszczycielskim umiejętnościom - całkiem odmieni Twój styl gry. Nowe zadania zabiorą Cię w podróż przez uśpione miasteczko skrywające tajemnice krasnoludzkiego miasta. Zdobędziesz nowe przedmioty, nowe osiągnięcia i nie tylko!

* Nowy, potężny członek drużyny, który wesprze Cię w obronie Fereldenu przed Plagą.

* Nowe lokacje, w tym zupełnie nowe miasto - Honnleath.

* Nowe osiągnięcia, przedmioty oraz informacje na temat świata gry.

Twierdza Strażnika

Poznaj historię najtragiczniejszych wydarzeń w historii Szarej Straży dzięki dodatkowej zawartości do pobrania, poszerzającej kampanię gry Dragon Age: Początek. Przygoda ta ujawnia skrywane od stuleci sekrety i odblokowuje dodatkowe osiągnięcia, zdolności, przedmioty i wiele więcej!

* Nowe zadania - odkryj co naprawdę wydarzyło się w przeszłości, kiedy to Szarzy Strażnicy zostali zmuszeni do opuszczenia Fereldenu.

* Nowe możliwości - załóż bazę dla swojej drużyny. Nie ma miejscu w Ekwipunku? Przechowaj skarby, przedmioty i zdobycze, jakie nagromadziłeś podczas gry.

* Nowe przedmioty i umiejętności - talenty i zaklęcia znane dotychczas tylko adeptom Magii Krwi, unikalne osiągnięcia i potężne elementy wyposażenia, w tym pancerz Dowódcy Szarej Straży.

 

Powrót do Ostagaru

Wspomnienia bitwy pod Ostagarem nawiedzają Cię już od dawna. To mordercze starcie z Mrocznym Pomiotem zdruzgotało Twój zakon, jak również pochłonęło setki dzielnych kobiet i mężczyzn walczących za Ferelden.

Plotki głoszą, że jednemu z ocalałych udało się zbiec i rozpaczliwie potrzebuje on pomocy Szarej Straży. Nadszedł czas, byś powrócił ze swymi towarzyszami do Ostagaru i zmusił Pomioty, by zapłaciły za uczynione przez nie zło.

* Powróć do Ostagaru zimową porą i stań do walki przeciw Mrocznym Pomiotom w miejscu, w którym jeszcze niedawno triumfowały.

* Odzyskaj zbroję poległego króla.

* Otrzymasz drugą szansę na pozyskanie do drużyny bojowego Ogara.

 

Kroniki Mrocznych Pomiotów

Pozwolą graczom spojrzeć na historię uniwersum Dragon Age z zupełnie innej perspektywy. Rozgrywka rozpocznie się w chwili, kiedy główny bohater umiera w trakcie ceremonii Przystąpienia, a Szarzy Strażnicy znajdują się już pod wodzą Alistaira. Wcielając się w postać wojowniczego hurloka gracze będą mogli zniewolić swoich pobratymców i udać się na bitwę pod płonące Denerim. Przygoda pozwoli ci pokierować genlokami, hurlokami, wrzeszczotami, a nawet potężnymi ogrami.

Kluczowe informacje na temat Kronik mrocznych pomiotów:

* Wyobraź sobie świat bez herosów i bez Szarych Strażników.

* Zobacz upadek Denerim z perspektywy mrocznego pomiotu.

* Ukończ przygodę i odblokuj potężny przedmiot, który będziesz mógł wykorzystać zarówno w kampanii podstawowej, jak i w dodatku Przebudzenie.

* Użyj umiejętności "Ujarzmienie" rekrutuj do swojej drużyny dowolne inne mroczne pomioty.

Pieśń Leliany

Wcielamy się w Lelianę działającą w kryminalnym półświatku polityki. Towarzysząc swojej mentorce Marjolaine w czasie bardzo ryzykownej misji, Leilana szybko zostaje wplątana w grę pełną intryg, z której nie może uciec tylko dzięki swojemu pięknu, urokowi, czy zdolności do krycia się. Jedynym wyjściem z tej gry jest mord lub śmierć.

*Poznaj mroczną przeszłość Leliany i powody, dla których wstąpiła do zakonu.

*Doświadcz w pełni ugłosowionych scenek filmowych, które zwiększają przyjemność czerpaną z gry.

*Zdobądź unikatową nagrodę, która zostanie przeniesiona do kampanii z Początku i Przebudzenia!

Golemy z Amgarraku

Udaj się do podziemi, aby ocalić zaginioną ekspedycję krasnoludów, mającą na celu odkryć starożytne sekrety potwornych budowli. Tylko ty możesz ich uratować i odkryć straszliwy los jaki ich spotkał.

Jeszcze raz umieścisz swojego herosa z powrotem w akcji i rozpoczniesz kolejną przygodę w nieznanym miejscu. Poznasz nowe postaci i staniesz oko w oko z nieznanymi dotąd istotami. Nie przegap wciągającej fabuły i nowych, trudnych zagadek, które na Ciebie czekają!

* Przenieś swoją postać z Dragon Age: Początku, Przebudzenia albo stwórz zupełnie nowego bohatera.

* Stań twarzą w twarz z przerażającymi istotami.

* Zdobywaj wspaniałe nagrody i przenoś je do rozgrywki w Początku lub Przebudzeniu.

* Rozpocznij przygodę, która będzie wyzwaniem nawet dla doświadczonych graczy.

Polowanie na wiedźmy

Arcydemon został zabity, a Mroczne Pomioty pokonane przez samotnych, bohaterskich Szarych Strażników. Królestwo raduje się ze zwycięstwa, ale jedno pytanie pozostaje: Co się stało z Morrigan? Czarodziejka dołączyła do Strażników, ale jej prawdziwy cel nie został ujawniony, aż do ostatniego dnia przed bitwą. Zniknęła w cieniu. Pogłoski mówią, iż przeszła ona przez góry w Orlais - na drodze można było znaleźć jej ślady.

Już prawie rok minął od śmierci Arcydemona, a wśród Szarych Strażników krążą pogłoski, jakoby Morrigan znów powróciła do Fereldenu - zauważono ją podobno w okolicach Południowej Dziczy. Czy to naprawdę ona? Jeśli tak, to co ją tu sprowadziło i jaki sekret ze sobą przyniosła? Szarzy Strażnicy udali się do lasu, aby raz na zawsze rozwiać wszelkie wątpliwości.

"Nie próbuj mnie odszukać" - tak brzmiały ostatnie słowa Morrigan, nim opuściła bohaterskiego Szarego Strażnika i jego towarzyszy zaraz po ostatecznym triumfie nad Arcydemonem. Jej zamiary oraz miejsce pobytu pozostawały tajemnicą... aż do teraz. Niezależnie od tego, czy szukasz odpowiedzi, zemsty, czy też pojednania ze swą dawną miłością, możesz odnaleźć znacznie więcej, niż się spodziewałeś.

* Staw czoła Morrigan w dramatycznym zwieńczeniu historii Dragon Age: Początek.

* Ukończ dodatek i zdobądź potężny przedmiot, a następnie wykorzystaj go w DA: Początek i DA: Przebudzenie.

*Rozegraj przygodę postacią stworzoną w Początku lub Przebudzeniu, bądź stwórz zupełnie nowego, potężnego bohatera!

Świąteczne podarunki

W całym Thedas święta Satinaliów obchodzone są niezwykle hucznie. Organizuje się wystawne uczty i szalone przyjęcia. Oprócz tych uroczystości przyjął się także zwyczaj wręczania sobie wzajemnie podarunków.

Aby skorzystać z tej zawartości, musisz mieć możliwość odwiedzenia kupca Bodahna w obozie drużyny.

* Dziesięć unikalnych świątecznych podarunków, które z całą pewnością zachwycą członków twojej drużyny. Każdy prezent przeznaczony jest dla określonej osoby.

* Dwa rodzaje żartobliwych podarunków, aby pokazać towarzyszom, że nie podchodzisz do tego całkiem serio.

* Możliwość dokładniejszego zgłębienia systemu aprobaty w grze, przez sprawienie, że twoi towarzysze zaczną cię ubóstwiać.

Świąteczne psikusy

W całym Thedas święta Satinaliów obchodzone są niezwykle hucznie. Organizuje się wystawne uczty i szalone przyjęcia, a tu i ówdzie miejski głupek na jeden dzień zostaje władcą. Oprócz tych uroczystości przyjął się także zwyczaj robienia sobie wzajemnie psikusów.

* Dziesięć unikalnych świątecznych psikusów, które zdecydowanie podniosą ciśnienie członkom Twojej drużyny. Każdy psikus przeznaczony jest dla określonej osoby.

* Dwa rodzaje podarunków, aby umożliwić Ci późniejsze przeprosiny.

* Szansa dokładniejszego zgłębienia systemu aprobaty w grze, przez sprawienie, że Twoi towarzysze zaczną tobą pogardzać.

Edycja kolekcjonerska

Zestaw trzech unikalnych przedmiotów, dostępnych tylko z edycją kolekcjonerską gry Dragon Age: Początek. Jeden z przedmiotów otrzymasz natychmiast. Pozostałe dostępne są u Bodahna, w obozie drużyny.

Szczęśliwy Kamień

Ten stary, osadzony w złotym pierścieniu kamień przez niezliczone lata niósł pomoc tuzinom poszukiwaczy przygód. Jego droga w granice Fereldenu była długa i pogmatwana. Niektórzy mówią, że pierścień ten żyje własnym życiem.

Wiele kieszeni Embri

Embri z Gwaren, niezbyt uzdolniona elficka czarodziejka, z własnej woli poddała się wyciszeniu i wtedy okazało się, że jest bardzo utalentowaną zaklinaczką - acz cokolwiek roztargnioną. Podobno przy swoim pasie z kieszeniami trzymała zawsze cały zestaw magicznych składników, aż w końcu i sam pas się umagicznił. Embri zmarła z powodu zatrucia lyrium wiele lat później, ale pozostał po niej ten zaklęty pas.

Amulet Maga Wojny

Powiadają, że gdy magistrowie prastarego Imperium Tevinter ruszali do walki, całe armie rzucały się do panicznej ucieczki. Amulet ten został wykonany u szczytu potęgi Imperium i choć na jego odwrocie wyryto imię Cavellus, pamięć o jego twórcy zaginęła w pomroce dziejów.

Hełm Głębi

Wśród krasnoludów z Legionu Umarłych krąży legenda, że trzysta lat temu dowódca Legionu natknął się na zwłoki żołnierza w hełmie zaklętym przy pomocy lyrium. Zabrał go i zginął szlachetną śmiercią... po czym jego ciało znalazł lata później inny dowódca -- i tak dalej, przez wiele pokoleń. Hełm ten jest podobno zapowiedzią honorowej śmierci dla krasnoluda, który będzie mieć szczęście go znaleźć.

Znak Czujności

Nie wszyscy maleficari praktykują zakazaną magię krwi, ale templariusze muszą być zawsze przygotowani na ewentualność, że nawet najbardziej nieszkodliwy mag zacznie w tajemnicy zgłębiać sztukę pozwalającą mu kontrolować umysły innych osób. Dlatego najlepsi łowcy magów otrzymują takie cenne amulety jako oznakę Bożej Opatrzności, zaś po śmierci templariusza często są składane wraz z nim do grobu.

Obrączka Pamięci

Te nasączone lyrium, wykonywane przez Formari obrączki, mają pomagać uczniom w zapamiętywaniu lekcji. Działają dość dobrze -- może nawet zbyt dobrze, bo zdarza się, że mniej zdolni uczniowie noszą po trzy albo cztery na każdym palcu.

Łapa Lwa

Te królewskie buty nosiła lady Rosamunda, wyjęta spod prawa i otoczona złą sławą mieszkanka Głuszy Korcari. Przez całe dziesięciolecia organizowała sprytne zasadzki na kupców i unikała żołnierzy króla, by pewnego dnia po prostu zniknąć bez śladu. Są tacy, którzy nadal przeczesują Głuszę w poszukiwaniu jej ukrytego skarbu.

Talizman Dzikiego Wilka

Tego typu talizmany są szczególnie popularne wśród chasyndzkich łowców. Plotka głosi, że zaklinają je skąpo odziane wiedźmy gdzieś w głębi Głuszy Korcari. Możliwe jednak, że to tylko pobożne życzenia.

Nikczemna Przysięga

Powiadają, że hrabina Lucjana z Antivy była właściwie więźniem w zamku swego męża, aż pewnego dnia elficki niewolnik zaproponował jej możliwość ucieczki. W zamian za obietnicę wolności, miał upuścić kilka kropli krwi hrabiny i za pomocą magii nasycić nimi pierścień. Lucjana zgodziła się, a wkrótce potem znaleziono zwłoki jej męża... został zasztyletowany, a obok niego leżał pierścień. Ani hrabiny ani niewolnika nigdy już nie widziano.

Ognista Obrączka

W pobliżu magicznego ognia, którego użyto do wykucia tych pierścieni, zachować należy szczególną ostrożność. Mimo to zdarzają się przypadki opalonych brwi i włosów. Przypuszcza się, że to właśnie dlatego wielu Formari goli głowy na łyso.

Dalijski Pierścień Obietnicy

Ten zaklęty srebrny pierścień, przeznaczony dla narzeczonej dalijskiego elfa, poświęcony został przez opiekuna plemienia i ma zapewniać długie, wolne od chorób życie.

Pas Przywódcy Gildii

Większość chłopów nienawidzi przywódców gildii z Denerim za to, że ci utuczyli się na ich ciężkiej pracy--i to dosłownie, na co dowodem mógłby być poprzedni właściciel tego pasa, któremu wyszłoby na zdrowie, gdyby zrzucił parę kilogramów.

Ostrze

To niedawno wykute ostrze, stanowiące szczytowe osiągnięcie fereldeńskiego rzemiosła, jest w stanie przeciąć nawet twardą skórę. To jednak nie wszystko! Tnie także na plasterki i kroi w kostkę, pozwalając przygotować ziemniaczki po orlesiańsku. Może być twoja za atrakcyjną cenę.

Pawęż Prawdziwego Króla

Tarcza ta należała niegdyś do Moiry, Królowej Rebeliantów, która została zabita, kiedy jej wasale wydali ją Orlezjanom. Leżącą przy zwłokach tarczę zabrano i oddano w hołdzie uzurpatorowi Meghrenowi. Od tego czasu kilkukrotnie zmieniała właścicieli.

Perła Pomazańca

Amulet ten został zdarty z szyi cesarza Kordillusa "Pomazańca" Drakona z Orlais, podczas jednej z wielu bitew, które toczył, aby szerzyć Pieśń po całym Thedas.

Łuk Bregana

Łuk ten należał swego czasu do Bregana, orlezjańskiego komendanta Szarych. Nim wyruszył na Głębokie Ścieżki, aby odpowiedzieć na swe Powołanie, oddał go młodemu rekrutowi.

Skazikrew

Ukończ Kroniki Mrocznych Pomiotów, aby odblokować specjalną nagrodę.

Potęga Golema

Ukończ Golemy Amgarraku, aby odblokować specjalne nagrody w Dragon Age: Początek.

Szczegóły:

*Zdobądź osiągnięcie "Żniwiarz", aby odblokować Wstęgę Tajemnic.

*Zdobądź osiągnięcie "Ponury Żniwiarz", aby odblokować Pałkę Żniwiarza.

*Zdobąć osiągnięcie "Tajemnica Wyjaśniona", aby odblokować Szacunek Domu Dace.

Bojowy Strój Prowokatora

Zbierz wszystkie mistrzowsko wykonane skórzane elementy w Pieśni Leliany, aby odblokować specjalną nagrodę.

Czarna Magia

Ukończ Polowanie na Czarownicę aby odblokować specjalne nagrody w Dragon Age: Początek.

Szczegóły:

*Zdobądź osiągnięcie "Łowca Czarownic", aby odblokować Szatę Jasnowidza.

*Zdobądź osiągnięcie "Upadek Varterrala" aby odblokować Siekacz z Kości Smoka.

*Zdobądź osiągnięcie "Czasy Drewna i Kamienia", aby odblokować Uprząż Zręcznych Ruchów.

*Zdobądź osiągnięcie "Po Drugiej Stronie Lustra", aby odblokować Smutki Arlathanu.

wtorek, 25 styczeń 2011 23:41 Napisał